Online - altijd en overal

I’ll give you the biggest tip when it comes to content creation: Document. Don’t create.

(Gary Vaynerchuk)

Leg vast en deel mee!

Het produceren van de zogenoemde ‘content’ zorgt ervoor dat ‘het internet’ je vindbaar maakt.

Daarom is het belangrijk om regelmatig de inhoud van je digitale etalage te updaten.

Dat kan door bijvoorbeeld het vastleggen van (werk en productie)processen, delen van kennis, het geven van informatie. Het gaat niet om die ene mooi vormgegeven pagina of foto… het gaat erom om relevant online aanwezig te blijven…

…  twee voorwaarden:

het maken van waardevolle content

en continuïteit

In sommige gevallen is het niet mogelijk om dat zelf te (blijven) doen. Media Profile houdt continuïteit van de digitale branding in stand, in lijn met de doelen en richtlijnen van een organisatie of bedrijf… in woord en beeld.

Integratie foto en film

Gespecialiseerd in video, stemt Media Profile (bewegend) beeld af op de online aanwezigheid: integratie met een website, productie voor Social media op verschillende platforms en integratie met branding en drukwerk.

Copywriting

Bij een goed beeld hoort een krachtige tekst: taal die verkoopt en informeert.

E-mail marketing

Iedereen opent zijn e-mail account.

Daarom werkt E-mail marketing, vooral als je dit koppelt aan boeiende inhoud op je website.

Social Media platforms zijn al lang niet meer zaligmakend…

Zeker als je kijkt naar de content-overload die gebruikers dagelijks over zich heen krijgen. En daarmee regelmatig jouw inhoud negeren.

Gebruik maken van een digitale nieuwsbrief bij je marketing is een goedkope toevoeging om je bezoekers, consumenten of studenten te bereiken.

Het bouwen van een brand, bewust en gericht kan kosteneffectief via e-mail marketing. Media Profile verzorgt voor landelijke en regionale organisaties en bedrijven digitale nieuwsbrieven.