Media Profile
Opdrachtfilms

Opdrachtfilms

producties in opdracht, informatief , educatief of wervend… in ieder geval doelgericht

Een opdrachtfilm is het meest geschikt voor inhoudelijke verhalen.  Niet elk onderwerp kan in een oogwenk verteld worden. De vertelling vraagt om diepgang, moet ademen, indringend zijn of nauwkeurig worden uiteengezet.

De werkwijze is uiteenlopend: een vrije opdracht of aan de hand van een aangeleverd script of storyboard of eerst een vertaling naar een scenario. Altijd is er ruimte voor het onverwachte. 

Media Profile heeft meer dan 30 jaar ervaring in het maken van TV programma’s en documentaires voor landelijke en regionale TV-stations. Denk hierbij niet alleen in de productie maar ook research, voorbereiding en schrijven van een scenario, een format of het maken van een draaiplan.

producties in opdracht, informatief , educatief of wervend… in ieder geval doelgericht

Een opdrachtfilm is het meest geschikt voor inhoudelijke verhalen.  Niet elk onderwerp kan in een oogwenk verteld worden. De vertelling vraagt om diepgang, moet ademen, indringend zijn of nauwkeurig worden uiteengezet.

De werkwijze is uiteenlopend: een vrije opdracht of aan de hand van een aangeleverd script of storyboard of eerst een vertaling naar een scenario. Altijd is er ruimte voor het onverwachte. 

Media Profile heeft meer dan 30 jaar ervaring in het maken van TV programma’s en documentaires voor landelijke en regionale TV-stations. Denk hierbij niet alleen in de productie maar ook research, voorbereiding en schrijven van een scenario, een format of het maken van een draaiplan.

producties in opdracht, informatief , educatief of wervend… in ieder geval doelgericht

Een opdrachtfilm is het meest geschikt voor inhoudelijke verhalen.  Niet elk onderwerp kan in een oogwenk verteld worden. De vertelling vraagt om diepgang, moet ademen, indringend zijn of nauwkeurig worden uiteengezet.

De werkwijze is uiteenlopend: een vrije opdracht of aan de hand van een aangeleverd script of storyboard of eerst een vertaling naar een scenario. Altijd is er ruimte voor het onverwachte. 

Media Profile heeft meer dan 30 jaar ervaring in het maken van TV programma’s en documentaires voor landelijke en regionale TV-stations. Denk hierbij niet alleen in de productie maar ook research, voorbereiding en schrijven van een scenario, een format of het maken van een draaiplan.

een goed verhaal

hoofddoel is het overbrengen van de boodschap

story telling

filmische vertaling, pragmatisch en concreet

effectieve planning

binnen budget en mogelijkheden opereren

commitment

Media Profile denkt mee, doet voorstellen en neemt initiatief.

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni.

2020 © Media Profile